YOU WASTING MY TIME

hej alla snygga. dagen har varit bäst!
vaknade typ 6, hur trött som helst men efter en dusch så kändes de bättre :3 gick en sväng till hodan innan vi skulle till bussen , hehe.
skolan har varit skön, kollat på film på båda solektionerna c: håller på och stickar en halsduk på syslöjden, den kan faktiskt bli lyckad!
eller..?
aja, efter skolan så gick jag och maja till lidl, köpte nå , ah jag vet inte va de heter. menmen , sen gick vi till en lekpark o satte oss på en bänk, haha det började regna och vi fick typ skrattanfall :'D
vi skulle ta fyrabussen hem, men vi ringde nermina istället så kom hon ut så spelade vi fotboll vid aspen, de va naaaaaiz
efter de följde vi med nermina hem , där hade vi kul : D jag och maja tog sjubussen hem (:
har ätit mat, och nu sitter jag vid datorn. ska nog krypa ner i sängen o kolla på film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0