tinnitus i hjärtat,

vaknade alldeles för sent idag tycker ja, hade bråttom. kom på vad jag skulle ha på mig typ fem minuter innan jag skulle till bussen , såå...
hehe, rebecka och ida följde ju med mig hem efter skolan. vi pluggade, spelade kort & lite annat ;d
måste plugga lite med innan jag ska sova, (: imorgon blire skolan, sen till sjukhuset. orkar verkligen inte men måste.
lite bra låtar ba;

Nomy - Hold your head up high
Lars Winnerbäck - Hjärter dams sista sång
Lars Winnerbäck - För dig
Ellie Goulding - Your song
Secondhand serenade - Fall for you
Håkan Hellström - Ramlar
Håkan Hellström - Jag vet vilken dy hon varit i



Kommentarer
Postat av: freddan

oj då. ser att någon har snattat en hel del kläder av mig..

2011-03-25 @ 16:58:57
Postat av: Anonym

oj då. ser att någon använder min kamera typ varje dag...

2011-03-26 @ 13:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0