THERE'S A FIRE STARTING IN MY HEART

hallå, vaknade typ kvart över sex imorse. det va väl inte sådär jättebra för jag hade bråttom , hittade ingenting att ha på mig heller -.- men jag hann iaf, skolan gick foort. gick till hemköp efter skolan, mamma skulle hämta mig där.
vi skulle egentligen ha åkt till sjukhuset , men så blev det inte. åkte hem istället, låg och kollade på Judys domstol & somnade , sen väckte mamma mig så åt vi . sen vare bara att plugga! imorgon ska jag plugga och träna,
åh fyfan vilken träningsvärk jag har sen igår o: haha. på fredag blir det bio med rebecka och ida :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken bio?:)

2011-03-15 @ 07:35:43
Postat av: Anonym

hur många lingon finns det i världen :)

2011-03-15 @ 18:59:00
Postat av: Anonym

aha ;)



Den ska jag med kolla på.



Halv 7?



Har ni beställt platser?;)



Isf vart :D



hahah

2011-03-15 @ 21:12:51
Postat av: Anonym

aha den ska jag med sE:)



halv 7?



Har ni beställt platser isf vart?;)



hHaha

2011-03-15 @ 21:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0