REMEMBER HOW TO PUT BACK THE LIGHT IN MY EYES.

heyy, igår när ottilia hade åkt hem så gick jag hem till hodan , va där i några timmar, sen drog ja hem.
Så frågade snygglollo mig om vi skulle leka, så jag gick hem till henne, sen skulle vi ta mammas cykel hem till mig igen men de va punka på den , men vi tog den iaf. hehe, de gick ju inte sådär jättebra. menmen, när vi kom hem till mig så åt vi glass o satt vid datorn.
Somnade typ 2-halv tre. Vi vaknade typ kvart i tolv , hade träning kl 1. Efter den så gick vi hem till oscar, där va de lite mer folk. vi va i garaget i typ tuusen år, xd lollos pappa kom o hämtade oss typ 8 ;b
har precis ätit, tror ja ska kolla på en film eller nåt nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0