HJÄRTER DAMS SISTA SÅNG

halloj. freddan väckte mig och melina typ halv åtta imorse, vi gick upp och fixade oss så packade hon.
morfar kom typ 9, så åkte vi till ica sen blev det att åka iväg till Gävle Bro för att lämna melina vid bussen... efter vi hade lämnat henne så skjutsade morfar mig till älskling (: joey och han åt frukost sen gjorde vi väl inte så jättemycket, joey drog hem typ , ah vet inte när. men då kollade jag och oscar på big brother och så, sen kom joey och per. vi va ute i tierp så tog jag elvabussen hem, mamma kom o mötte mig. har ätit lite och så bara suttit vid datorn, ska på träning imorgon vid ett , skööönt!
jag är helt kär i håkan hellström och lars winnerbäck. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0