DANCE THE NIGHT AWAY

vaknade vid 6 tror jag, trött som fan för ja somnade jättesent. menmen, gick upp och duschade , klädde på mig, fixade håret , åt frukost sen sminkade jag mig. fick lite bråttom till bussen, men jag hann (;
skolan va helt
ok.
morfar kom och hämtade mig när vi slutade, åkte till lidl o köpa juice o så sen åkte vi till mammas jobb och väntade på att hon skulle sluta, sen åkte vi till uppsala. sov i bilen ja, sköööönt. vaknade när vi kom till sjukhuset, efter sjukhuset gick vi ner på stan så köpte jag jeans, två t-shirts , ett linne och en parfym :) åkte hem , åt mat och nu ligger ja i sängen o pluggar lite till engelskaprovet som är imorgon (:


hej min navel är cp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0