il mio cuore , ti amo.

åh, bara jag som älskar italienska? det är sjukt fint !


haha, vaknade typ halv 6 . åkte till uppsala halv 7 , när vi kom till sjukhuset så gick vi upp till hudmottagningen. pratade med en läkare o så , sen gick jag och mamma o fikade ((: 
Kom till skolan vid halv 11  , hade svenska då c: hehe, sen har det inte varit något speciellt roligt :b
Hahah , gick lite för sent till station efter skolan. precis när vi kom dit så åkte bussen , så jag sprang tillbaka till skolan . Där blev jag nerkastad i snön.. -.- men som tur va så hann jag med bussen vid skolan :3

Just nu så gör jag ingenting, ska kanske kolla på film .. som jag alltid gör typ 8D haha.

Superglad, det är träning på söndag!  


Kommentarer
Postat av: Louise

sv: Tack så mkt! :) söt blogg :)

2011-01-12 @ 21:05:31
URL: http://bylouisef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0