ALL MY LIFE I'VE BEEN GOOD BUT NOW , WHAT THE HELL

hehe, vaknade klockan 9 bredvid Maja. Hon skulle med halv 10 bussen , så nu är jag ensam.
Ska va med Wiick och Maja senare idag iaf , kommer bli bääst ;d hihi.

IGÅR; Jag vaknade kvart över 6 , fast klockan skulle ringt typ 6. Så jag skyndade mig upp, klädde på mig och fixade mig & drack ett glas juice sen gick jag till bussen. Det var iskallt :c Somnade på bussen , hatar att göra det men det är skönt att sova :3 haha. Sen vare som vanligt, fast det va mke roligare på lektionerna för vi hade vikarie :')

HAHAHAHHA, våran nya kemilärare kan inte svenska.. hon typ berättade om sitt liv o så . hon ba ''Min pappa dog när jag var liten , och på samma dag min katt dog.. jag blev så    hemskt...''
Joru , nemen hon va rolig c:  Iaf , efter skolan så följde Maja med mig hem (: Hade jättekul , haha. Vi skulle koppla in så vi har tvn som skärm t datorn , eller va man nu säger att man gör xd det gick inte så bra först. Men vi klarade det (y) vi kollade på Easy A , den va skitbra : D sen så bakade vi brownies , dom blev goda ;d Sen kollade vi på någon film som vi hyrde , fast jag vet inte vad den heter o.O haha, maja somnade men jag väckte henne när filmen va slut så kollade vi på frozen. Men jag somnade efter typ 20 minuter :'D


heheheheheeheheheh , åh . vill till melina :''(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0