TJAA

jag är lika tråkig som vanligt, gör fan ingenting om dagarna typ :')


hehe, har varit i skolan de va väl kul . Jag och Hodan skulle inte skratta på hela dagen , men hur tror ni det gick då? eheh (a)
Tyskan va ju lätt bäst , Hodan ramlade av stolen så låg hon och asgarva på golvet så spottade jag mitt tuggummi i hennes mun ! HAHAAH.
bra humor, jag vet ^^  Efter skolan så gick jag med hem till Nermina en stund, sen kom mamma och hämtade mig så drog vi iväg till sjukhuset i Uppsala ! Solade sen åkte vi och hämtade freddan :)
Somnade i bilen på väg hem , skönt att sova men jag låg på nå konstigt sätt så jag hade jätteont i nacken ):
Hehe, ska nog kolla på film och mysa med mina älsklingar (Ziggy & Fredrik)  : D
hejdåå snyggingar!

Kommentarer
Postat av: Hillevi

VI måste avla en tredje vid namn HILLEVI

2011-02-03 @ 22:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0