Rock this party!

tjaa, sämst uppdatering jag vet xd men igår hann/orkade jag inte .  Skön dag i skolan igår , hade typ tre lektioner sen kom det någon konstnär så gjorde vi typ tavlor med kapsyler & så :) de va roligt, efter skolan så åkte jag med Wilma hem , vi åt pannkakor och lite annat (: Sen kom mamma och hämtade oss , åkte hem till oss så fixade jag mig lite , satt lite vid datorn , sen drog vi till ica med mamma sen åkte vi till Wilma igen ^^
Vi gjorde tacos, efter att vi ätit så kom Hanna :D Gick och mötte Lollo sen drog vi till gårn , hade skitroligt där (y)
Hahah , jag , Lollo och Wilma gick hem till mig sen ... hur kallt som helst :'D

Och idag så vaknade jag halv 11, gick upp o åt frukost och fixade mig sen så åkte jag, syster och Jens till pappa för han har fyllt år  :) Hade jättetrevligt , släkten va där ;dd Och jag har världens sötaste kusin, han är 1,5 år (a)

Kom nyss hem typ , är ensam hemma :D

BILDER FRÅN IGÅR OCH IDAG


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0