dag 8 - det jag vill mest ha nu

Det jag mest vill ha nu är ; sommar & nytt rum!
Hehe, vaknade rätt sent idag. Fick typ panik för jag visste inte vad jag skulle ha på mig. Så jag hann inte med bussen, mamma skjutsade mig. vi plockade upp en söt Hodan på vägen också (:
Hade engelska första lektionen tror jag xd efter den så hade jag gitarrlektion , det var roligt. Sen vare slöjd, vi hade vikarie så jag kunde inte fortsätta med det jag gjorde för hon visste inte hur man skulle göra och det gjorde  inte jag heller . så jag gjorde flätor ^^ Sen hade vi So-prov, tror att det gick bra faktiskt. Svarade på alla frågor utom en (a)
Fick tidigare lunch , och då gick jag , Hodan och Sharifa till Moniques och jag köpte tights. hehehehe, sen gick vi till aulan och kollade på någon konsert :d Efter skolan så följde Wilma med mig hem , vi åt mackor & drack oboy sen kollade vi på tv och satt vid datorn :) Haha, sen tog vi på oss täckbyxor och vantar och gick ut i snön :D vi gick upp på taket , haha. skitkul! :D


Just nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik. Ska gå och fixa lite mat till Ziggy och Fredrik :3 Ska göra te åt mig också , hehe.

Skönt att man kan sova längre imorgon , ska ta 07.55 bussen till skolan eftersom vi ska till alborgen ;dd




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0