alborgen .

Helluu ,  vaknade typ kvart i sju . gick upp, klädde på mig, åt frukost . Sen gick satt jag vid datorn lite och kollade på tv , sen drog ja iväg till Hodan ungefär tjugo i 8 . Vi skulle gå och möta Shafira också, men vi missade bussen. Så vi fick springa till Ica, (a) vi hann med den iaf ;d
När vi kom till skolan så gick vi o satte oss i uppehållsrummet. Haha, jag och Carro höll fast Rikard och ritade på honom i ansiktet. riktigt fint blev de !

Klockan nio så gick bussen till alborgen , satt bredvid Rebecka & lyssnade på radio :'D hahaha, dom pratade om kroppshår (h' rätt naaaiiz.  hade skitkul där ;D va i lag med Albin , Robert och Pelle :D

Nu är jag med Albin och Wilma ;dddd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0