You've taken everything I had to believe in, now there's nothing to believe in at all



har inte uppdaterat på ett tag, men har varit i norrland såå.. igår när jag kom hem från norrland så duschade jag sen cyklade jag hem till wilma, pratade i telefon med melina påväg dit, hihi vi ska ta hål i naveln om två månader typ (aa) aja, när jag kom dit så åkte vi skylift eller va de nu heter , haha. sen cyklade vi hem till mig så va vi ute o sprang, sov hos wilma. jobbigt att gå upp imorse efter att ha haft lov, men det gick ;d

Efter skolan så följde johan med mig hem, vi kollade på hajen 4, haha x) sen kollade vi på segemyhr (y)
han gick hem typ 5 för jag skulle ha träning halv 6, den gick braa ;D nu sitter jag ensam hemma för mamma och freddan åkte till sjukhuset, får se när dom kommer hem ;o



puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0