THROW ANOTHER BATTLE IN MY LIFE. IT HURTS , BUT I'VE LEARNED IT MAKES ME STRONGER.

vaknade upp bredvid en söt nermina imorse, gick upp o duscha. såg mig i spegeln och jag va ju helt jävla röd i ansiktet och det gjorde riktigt ont.. glömde ha handduk för ansiktet när jag solade igår o:
menmen, vi fixade oss och åt frukost. sen gick vi till bussen, skolan va skön , hade gitarrlektion idag, det gick jättebra! efter skolan tog jag bussen hem till wilma, haha, wilma jagade mig i huset med smör :(
sen gick vi ut med elvis, hämtade upp lollo och affe också. så gick vi hem till wilma sen, laddade ner The last exorcism eller va den nu heter, kollade typ ingenting för den sög :')
mamma kom o hämtade mig halv fem typ , så bytte jag om till träningskläder sen drog jag till träningen ;d
det gick faktiskt bra på träningen (y'

Har fixat praoplats åt mig och hodan på pizzerian , haha (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0