LET ME HOLD YOU FOR THE LAST TIME

heeejj , 

igår va jag med Sandra (: 
 
först åkte vi hem till mig o kollade på tv

och satt vid datorn en stund ,

sen gick vi ut .

när vi skulle hem så kom jag på att

vi kunde gå till Hodan d;

så vi va hos Hodan i ngn timme,

sen gick vi hem till mig & jag bytte om ((:

vi tog 7 bussen till tierp , för jag hade träning pp:

träningen gick bra , de va skitkul :'d 


IDAG

imorse när ja vaknade så mådde ja illa,

så de blev ingen skola idag.

sitter o kollar på tv och lyssnar på musik nu

har ont i huvudet :(

hähä. men jag vill till skolan imorgon iallafall o;

så jag får knarka huvudvärkstabletter så blir de bra (y'


skulle haft matteprov idag , men hoppas väl på att

få göra det imorgon istället . :)

idag åkte Linnea till ullared , skulle följt med

men hade inte råd me buss o allt .

avundsjuk på henne nu ): , vill också va där ;o

aja , ska väl äta något nu ;d

ßAIßAI♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0