when i look at you

hey (:

skolan;

första lektionen hade vi tyska , de va kul. satt och lyssnade på musik , så pratade kerstin med mig men jag hörde inte. 'lite pinsamt o: dx & hampus som bara sitter och pratar danska , kan inte sluta skratta . så jävla skön ! :'D

justja, fick veta hur de gick på tyskaprovet också , jag fick 91/108 . så jag är nöjd ^^


sen hade vi engelska , de va tråkigt :b , idrotten va kul . hade innebandy , haha fick va i samma lag som emelie , robert och wille & alla dom spelar innebandy så vi vann båda matcherna (aa)

på lunchen hällde jag vatten i hodans mjölk och hon märkte inget :'o

knas :D

haha . skulle gått till lollo och va med henne och wilma. men jag somnade när ja kom hem från skolan xd

vaknade för inte så länge sen :'D


JAG ÄR GLAAAAAD ! SKA GÅ PÅ IDOLFINALEN MED MAJA : DDDDDDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0