trodde att det var du & jag .

hey, tänkte berätta lite om vad jag gjort i helgen :)

FREDAG;  först skolan sen åkte jag och ida till Harbo , va med ida jonte och filip ett tag . sen kom robin & hämtade mig (: , sov där de va kul!  : D ♥

LÖRDAG;  vaknade ganska tidigt , åkte in till Uppsala typ vid 1 och träffade sandra . mådde skitdåligt, spydde typ o så .. men de blev bättre sen (: åkte till fanny  , vi va i karlholm de va kul : ))

SÖNDAG; har inte gjort mke alls , hämtat min tröja  .. åååh den är så snygg (aa)  (!)

sitter & gör typ ingenting : o hähä.



Kommentarer
Postat av: ..

Får jag fråga om vem allt detta handlar om ?

Om dessa saker som du skriver som rubriker du skriver typ: trodde att det var du & jag, don't leave me alone, det finns ingen annan som du.

Och dem ...

2010-10-17 @ 21:32:44
Postat av: becca

Det är olika texter från låtar bara

2010-10-18 @ 17:51:16
Postat av: ..

Ok. Det handlar inte om nån då ?

2010-10-18 @ 19:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0