träääning..

Tja , vaknade typ tjugo i sju . Sov ju hos linnea(: , åh gud va man fick skynda sig på morgonen (a) :'D
vi fick skjuts till skolan , hade ingen nyckel till skåpet så jag fick ha mina saker i linneas skåp & sandras skåp :'o

Första lektionen hade vi matte. & de va matteprov, tror att det gick ganska bra :) sen hade vi idrott, vi spelade innebandy de va kul :D & tyskan va skitrolig :'d dx

Efter skolan så åkte jag med linnea hem , vi satt o nörda the sims (aa) sen typ vid 6tiden så skjutsade jeanette mig till bussen så åkte jag till tierp . Maja mötte mig vid station så gick vi till träningen ;D

Det gick bra på träningen , dock så va jag lite trött . menmen.. (:  imorgon får vi veta hur det gick på SOprovet , hoppas det gick bra :b Ska till Becca med linnea och maja imorgon också , sen på kvällen ska jag hämta melina i tierp ! :D



ßAIßAI♥


Kommentarer
Postat av: Angelica

Fin blogg :)



fråga frågor i min frågestund :)

2010-10-31 @ 01:19:58
URL: http://slostickanz.blogg.se/
Postat av: beccafalk

åh tack !:)



hehe okej (:

2010-10-31 @ 14:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0