GLAAAAAD :o

chacha bloggen! , haha nä.. ska vara seriös. :o

Linneas tangentbord är läskigt & jag kan inte skriva på det  ):

hähä , de va fjortisdag i skolan .. alla såg  ut som små bruna katter :)

Hade soprov också , tror att det gick rätt så bra ! :D Efter skolan så följde jag med Linnea hem (:

Vi beställde pizza , mums (a)  Så skulle jag och Linnea göra chokladmousse som efterrätt , men ja .. den blev  ju som den blev. tycker att den smaka skit , men Emma och Josef sa att den va god x'd

Imorgon har jag matteprov. får väl hoppas att det går bra :) 

åh. jag är överlycklig! på fredag kommer min älskade melina hit & ska vara här i en vecka!
helt underbart! :D träffar henne typ 2-3 gånger om året bara.. :(



ßAIßAI♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0