Baby please don't let me go

tja . sov hos ida igår, de  va kul(: 

blev väckt typ kvart över 6 av ida, va typ hur trött som helst o: sen så fixade jag mig så åt vi frukost & cyklade till bussen (y'

Matte första lektionen , höll på att dö. Jobbigt att räkna när man är trött ):

Tyskaglosor vare också , trodde inte att vi hade några tills idag .. så de gick ju inte så bra på förhöret x'd

Efter skolan så gick jag , hodan och maja till marknaden x') & där träffade vi johanna , michaela och denise :)

Michaela & johanna köpte hellokitty ballonger (': , sen typ vid 5tiden så gick vi och tittade lite på volleybollträningen sen drog vi hem till maja och åt :)

När jag och maja satt och åt så kom denise  , så åkte vi till träningen ;D de gick skitbra : D

& nu sitter ja och lyssnar på musik , ska nog kolla på film snart :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0