VINTER.

ohshit. nu är det fan vinter , usch.  Det är nog det värsta som finns!
Okej,  det är mysigt att ha lite snö & så på julafton . Men värsta snöstormen redan? fyfan .. o:


Aja , ska inte snacka skit om vintern  , hihi..

Skolan va helt okej! går skitbra på slöjden . de är nice (:  , efter skolan så gick jag maja och wiick till freteam eller va de nu heter , så frågade dom om praoplats. hähä , sen gick vi hem till wiicks mormor & åt mackor och drack oboy (a)

Jag och maja tog 3 bussen till söderfors . wiick skulle på utvecklingsamtal ;o  jag och maja kollade på film , så åt vi tårta eftersom hon fyllde år igår ;D  Har inte gjort så mycket mer :)

Mamma hämtade mig hos maja för en stund sen , för jag kunde ju inte gå hem i snöstormen liksom :3 hihi .
Lyssnar på musik nu , ska snart kolla på film tror jag 8)

Imorgon äre skola , sen ska ja nog träffa dannnneeeeebooi . haha. gulligt. fjortis .

vilket liv jag har .. ): har så tråkigt : o

Blev ingen träning idag, för de går ju knappt att komma dit s:,

Äh , nu orkar ja inte skriva mer.  Eller jo . jag är glad .. SKA ÅKA TILL NORRLAND PÅ TORSDAG (H) HIHI :D




SAKNAR MITT HÅR. nu är det bara kort och konstigt :(

Kommentarer
Postat av: :)

Snygg rumpa xD

2010-11-12 @ 16:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0