The nights are getting darker

haaaaaaaaaaai , vaknade kvart över sex typ. gick upp och åt frukost och fixade mig lite :b satt vid datorn en stund, sen gick jag till bussen (:
Hade matte första lektionen , sen idrott . va på gymmet istället för vi gjorde massa saker som ja inte vågade göra (a) haha, efter de hade vi tyska. Haha, hade lunch typ 11 idag , och då har typ alla småbarn de också , så när vi gick till matsalen så va de någon liten kille som kastade snöboll på mig . Så vände jag mig om och kollade på honom , han ba : AAAH :o  & sprang därifrån xD
Haha, hade biologi sista lektionen. de va skitkul  :'D  Efter skolan åkte jag hem , kollade på made en stund :b

Nu sitter ja och gör engelskaläxan : D  Skönt med fredag imorgon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0