STOCKHOLM..

Hey , tänkte berätta lite om vad jag gjort i helgen . hihi :)


FREDAG;

vaknade typ 11, haha. hanna låg typ helt knas o:

hon åkte hem typ 2, sen vid 4 tiden åkte jag till jim , haha de va jag och tre fyllon på bussen . de är ju najs..:thumbup:

jim mötte mig sen drog vi hem till han en stund, sen gick vi ut och träffa jonas och rasmus :) 
 
sen drog jag , jim och rasmus hem till jim . vi kollade på film och satt vid datorn (: ,

LÖRDAG;

vaknade 10 , morfar hämtade mig halv elva så åkte vi till någon däcksak, så kom mormor dit :)

åkte med mormor till hennes kompis i strömsberg, shit va lyxigt de va där . dom bodde i strömsbergs herrgård ;oo

hehe, efter att vi varit där så åkte vi hem. jag packade och så åt vi lite sen åkte jag med mormor till sthlm , jag köpte par kängor, vantar och mössa :D

så på kvällen kollade vi på pensionärsjävlar och i hennes skor.
Hihi , fick rita bilder till nå tyska barnböcker, ganska coolt faktiskt (a)

SÖNDAG;

vaknade 9 , åt frukost och sen duschade jag :) sen så åkte jag och mormor till sollentuna centrum , köpte lite kläder och så (: , efter det så åkte vi och hälsade på morbror , hans tjej och kusin : d

tog tio i 5 tåget hem , träffade sandra på station i upplands väsby , så ja satt och pratade med henne hela vägen hem :D hihi :)

Ska kolla på beck med mami och syster sen . mys ♥
sämst att lovet är slut ): , fast rätt så kul med skola ändå ^^ haha.

På torsdag ska jag åka till norrland med pappa iaf ;D

ßAIßAI♥


Kommentarer
Postat av: Anonyym

Fan vad ful du är? fet också ;S

2010-11-08 @ 17:19:08
Postat av: Anonym

ojoj svartsjuk där va anonym ? :p

2010-11-08 @ 18:46:54
URL: http://wiickpeersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hon är inte ful eller fet hon är ju snygg.

2010-11-08 @ 20:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0