Search your heart , search your soul

Vaknade tio över 6 idag , gick upp o duschade åt frukost & fixade mig lite . sen gick jag till bussen , tyska första lektionen - hur trött som helst va jag - haha , sen vare engelska & då fick ja knipsa upp låset och köpa nytt -.- Sämst att ja tappat bort/låst in nyckeln typ 5 ggr sen vi började på aspen xd jag är duktig

Efter engelskan hade vi idrott, vi körde plinfotboll för vi hade vikarie :b de va kul iaf ! efter skolan så gick jag och maja till station , vi skulle ta 14.35 tåget till uppsala . men de va inställt så vi fick vänta,  vi gick till stationskiosken HAHAHA precis när maja öppnade dörren så ramlade hon & jävlar va ja garva :'D Köpte energidricka & gick tillbaka till tåget så väntade vi en liten stund så kom de ett tåg :D

När vi kom till uppsala så gick vi och kollade lite sen gick vi och åt (a) Haha, fick typ panik när vi åt för jag behövde kissa, men jag ville inte gå på toan där x'd men jag gick efter en stund ändå ^^ haha, rätt onödigt för alla att veta , men de skiter man väl i (hh'

Efter att vi ätit så hjälpte jag maja att kolla efter en tröja, och hon hittade en jättefin ! själv köpte man en stor t-shirt med nå tryck på :D På station hade vi skitkul , haha alla borde tyckt att vi typ va efterblivna : DD

Tågresan hem va rolig , hihi . Träffade ida vid bussen , så vi satt & snackade me henne ;D nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och tänker på hur trött jag egentligen är :')


SAKNAR MITT HÅR :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0