I'm gonna break down these walls.

Hey. förlåt för dålig uppdatering , men har inte orkat skrivit :b

DAGEN;

Vaknade kvart över 6 , tog ett tag innan jag orkade gå upp . va så jävla trött :o sen åt jag frukost  & duschade.
Sen blev det lite bråttom , eftersom jag är så seg . Torkade och plattade håret , sminkade mig och hitta kläder  , blev klar typ tio över 7. Sen vare bara att dra på sig kängorna och vinterjackan och gå till bussen!
Sov typ på bussen, skönt : D

Hade matte första lektionen , tyst och lugnt där eftersom de va halvklass (a) sen hade vi tyska, de va rätt kul ;D
Skolan va rätt seg . Haha, hade musik idag. Tycker att musikläraren är riktigt snygg! (; HAHAHAHA!
När ja kom hem från skolan så kom ja på att ja inte hade någon nyckel in , så jag fick ringa mamma. hon skyndade sig hem , så bytte jag om och åt lite sen åkte vi till skolan . Hade utvecklingssamtal :b , de gick väl bra :) 

Haha, laddade ner kommissarie späck. kanske lite efter , men hade inte sett den så skulle kolla om den va bra ^^ Och ja, jag fattade inte som va roligt med den (alltså,de är flera som sagt att den är skitrolig)  xd
Den va riktigt dålig faktiskt :'D 

Har tränat lite på engelskaglosorna, dom är ganska lätta p: Kemiprov på fredag, hoppas de kommer gå bra ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0