Dead end

åh , älskar johnossi ! 

haha, vaknade halv 6 ;d gick upp och sjöng för syster o så :) sen fixade jag mig och kollade lite på tv :b
Sen åkte jag med mamma till skolan . Hade matte första lektionen , gick igenom median o sånt , fattade inte så mycket men aja . Haha , hade idrott sen (x , vi fick ha sån där öginbindel eller va de heter så va vi i två lag så hade vi en boll som typ lät när man kastade den , och om man nuddade de andra lagets sida på sarjen så fick man pöäng o: jag och rebecka råkade slå ihop våra huvuden i varandra , de gjorde ont som fan xdd
Sen hade vi tyska  , hade glosor och jag fick alla rätt för första gången  *stolt*  (a)
När vi skulle gå från matsalen så halkade rebecka , så skulle jag hjälpa henne upp men då ramlade jag också för de va värsta halt så alla skrattade :'D

Efter skolan åkte jag med maja och wiick till maja :) vi kollade på eva och adam c: nu sitter jag och kollar på tv och väntar på wilma : ))


Så såg jag ut idag ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0