club can't handle me

tja . har inte skrivit något sen i fredags o:

hehe iaf.. Igår åkte jag , melina, denise, michaela och maja till gävle (:

Vi gick runt på stan & hade kul , vi åt inne på nian ;d haha. jag ock denise gömde oss för melina michaela och maha :'D vi sprang upp på taket vid nian , så skrek denise 'MAJSBALLE' skithögt , så vare någon gamling som kollade upp xd
Vi åkte hiss, denise höll fast mig ,hon tyckte de va läskigt :'o  sen gick denise , michaela och maja på bio & jag och melina va ute på stan :) träffade massa folk , de va kul :)

Sen åkte vi hem , jag och melina sov hos michaela :) haha. jag och melina drog typ 9 , så gick vi till konsum och köpte mumsmums och läsk , det va våran frukost :D vi tog bussen hem sen kollade vi på film (:


























:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0