2010-11-23 22.02

KOM HEM FRÅN TRÄNINGEN FÖR EN STUND SEN - sitter och kollar på eva och adam (a) typ dom första avsnitten :') de gick bra på träningen , förutom att ja typ har sträckt mig. eller asså,  jag tror att jag har gjort det o: det gör riktigt ont iaf!

Vaknade tio i sju typ, mamma hade försökt ringt och väckt mig i typ en halvtimme . men som sagt , vaknar inte av klockor eller nåt sånt b: men freddan vaknade när det ringde så hon väckte mig x'd
Fick typ panik när jag fick veta att klockan va så mycke o: de va bara att borsta håret , på med mascara hitta kläder , borsta tänderna , på med mössa o rubbet & dra !

Hade matte första lektionen , fick va ute och göra någon undersökning : ))

Efter skolan så va jag med lollo , wilma va med en stund också :) vi kollade på film , sen drog jag på träningen ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0