2010-11-22 21.38

ligger i sängen och lyssnar på musik & laddar ner pensionärsjävlar, dear john och eva & adam : D

vaknade halv 6 idag , gick upp och duschade sen fixade jag mig . blev klar typ tjugo över 6 xd satt och kollade på tv en stund sen gick jag till hodan (: fixade hennes hår, hon va utan sjal :D Hade tyska första lektionen , de va kul :') Sen hade vi engelska, satt och pluggade till provet som är imorgon då :b sen hade vi idrott, de va skitkul!
Körde något som typ va som paintball  , fast jag fick värsta bulan i huvudet . Albin sprang in i det när jag böjde mig ner o:
Efter skolan så åkte jag med hem till maja, vi kollade på film sen kom ida :) så gick vi till bussen , kollade på deras träning och pluggade (y)

Imorgon har jag engelskaprov -.- , träning också . de är naaaiiis :D




läskiga fingrar jag har :'o haha :'D


Kommentarer
Postat av: michaela

så himla fin du är becca!

2010-11-22 @ 22:58:09
URL: http://michaeladahlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

& de ska komma från rätt käft :o

Du är sjukt fin!

2010-11-23 @ 22:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0