TRÄNA

Jobbigt att gå upp imorse, men de gick :') haha, åt frukost & duschade och fixa mig sen packade jag idrottsgrejer.
Åkte till skolan med mamma, skönt att inte åka buss :b Satt i uppehållsrummet med ida och rebecka en stund sen gick vi till månen , hade matte första lektionen . Vi gick typ bara igenom massa saker , sen hade vi idrott.
Det va styrketest, gick bra faktiskt ;d Efter de hade vi tyska, de va kul (y) Höll typ på att halka i matsalen , skithalt där s: , HAHA. Hodan la i rebeckas kött i hennes glas, jag stod en bit ifrån & jag trodde de va cola först sen gick jag fram och då såg jag vare va :'D  Efter lunchen hade vi tråkiga lektioner bara , dx
Haha , på fysiken va de förhör på massa saker, visste inte om att de va men jag fick alla rätt iaf ! :thumbup:
Efter skolan åkte jag hem , men jag hade glömt att lägga ut nyckeln på morgonen så jag ringde mamma och hon sa att jag skulle gå hem till hodan. Precis när jag skulle gå så kom morfar , så jag kom hem ändå ! :D
Ska leta efter kläder som jag ska ha imorgon på idol , sen ska jag iväg på träning :)
Värsta slappdagen imorgon ; Lucia , fika , kolla på film i aulan sen slutar vi : D
xoxo
/ becca♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0