olle hedberg :''''''''((

tycker att jag är duktig på att uppdatera .. eller inte :) haha , har inte tid att skriva varje dag men ah, så jävla sämst att olle åkte ut!;oo hoppas att jay vinner iaf !

Ska ju på finalen , hihi :D

IGÅR; åkte med hem till wilma efter skolan , vi gjorde hamburgare ^^ Sen fick vi typ panik för det kom någon , vi gömde oss bakom soffan och wilma sa att det kan vara en tjuv för dom kan öppna dörrar, så jag blev skiträdd o: men de va bara ebba som kom hem från fritids :'D Lite senare så gick vi till ica och träffade hampus & köpte godis :) sen gick vi hem till wilma och lämnade godiset sen drog vi till gårn (y) Spelade innebandy och biljard och lite annat :)
Vi gick hem till wilma typ halv tio , så kollade vi på cirkus möller : D efter de kollade vi på vem som åkte ut från idol och jag fick damp -.-  så satt vi vid datorn till typ halv 3 så kom wilmas föräldrar hem , snackade med dom ett tag sen gick vi & la oss :)

Fick panik imorse , wilmas väckarklocka ringde typ 7 för hon skulle till stan men hon vaknade inte & jag visste inte hur man stängde av den , så jag tröck på ngn knapp.. efter en stund ringde klockan igen ;o och så gjorde jag samma sak igen och efter en stund ringde den igen & så höll det på rätt länge ;o försökte väcka wilma men hon vaknade inte , men typ kvart i 8 vaknade hon iaf och hon skulle med kvart över åttabussen xd så hon skyndade sig & precis när hon skulle gå så kom jag på att de kanske inte går någon buss eftersom det är helg & så vare , det gick ingen buss . Jag gick hem iaf , åt frukost och duscha och nu sitter jag här ;dd
Ska packa lite snart sen ska jag åka till pappa med maja :D



xoxo 
        / becca ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0