I love it when you sing to me

Heeeeey . Skön dag i skolan , stammen & kronan hade friluftsdag eller vare nu heter så de va bara månen där .. & lövet då :')
Behövde typ inte jobba på någon lektion. Haha, på lunchen så åkte jag , armina och almira runt på en sån där stol med hjul i korridoren :D skitkul vare!

Efter skolan så åkte jag med hodan hem , haha vi skulle gå i någon snöhög. så va de skitdjupt och vi typ fastnade där xD Jag , hodan , hawo,  och hibaq gick till ica och handlade . på vägen hem så va de nå fyllo som ba; ska ni på feeest?! vi ba skrek o sprang iväg :'o Hodan tappade påsen så hon och hawo sprang tillbaka och hämtade den , sen sprang dom iväg :'D Skitläskigt xd , sen när vi kom hem satt vi vid datorn och så :) Mamma kom och hämtade mig efter en stund så åkte vi till ica. igen.

Har bakat morotskaka och sockerkaka tills imorgon , eftersom det är avslutning (y) Slutar 10 imorgon , efter de drar jag till semir ett tag sen ska ja på nattinnebandyn med wilma :D<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0