hem till midgård

Ligger i sängen och kollar på hem till midgård , de är så jävla roligt ! :'D
Vaknade rätt sent idag, duschade , letade efter kläder som tog tusen år ;o sminkade mig o så sen gick jag till bussen (: Hodan va sjuk , de är inte bra :(  Somnade på bussen till skolan , fick typ panik när jag vaknade för ja trodde att jag hade glömt att gå av :'o men de hade jag inte ;d hade matte första lektionen , vi gick igenom diagnosen som vi gjorde igår :b Sen hade vi tyska , haha vi fick kolla på ariel fast på tyska. fattade ingenting av vad dom sa xD
Efter skolan så åkte jag hem , städade lite sen satt jag vid datorn :) har inte gjort så mycket annat ;D
xoxo
/ becca♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0