Did someone break your heart inside?

Dagen började med att jag vaknade , duschade & fixade mig lite . Min frukost blev en bulle från preem ^^
Hade tyska första lektionen , och jag får damp för mina tyskaböcker verkar vara borta s: efter tyskan hade vi engelska , gjorde någon diagnos som va skitlätt ;d på idrotten var det något konditionstest men jag gjorde inte det :b
Gjorde klart rätt mycket på bilden (y) Efter skolan åkte jag med maja hem till henne , vi åt sen gick vi ut och letade upp pulkorna sen gick till vattentornet och åkte , det va skitkul! :D
Sen gick vi hem till henne så hämtade jag min väska så tog vi sparken och drog hem till mig :) vi kollade på tv och satt vid datorn , sen skulle hon hem och äta (: Nu sitter jag och kollar på 2 ½ män ;D
xoxo
/ becca ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0