alltid lika tråkigt på söndagar..

fattar faktiskt inte varför man alltid är så seg på söndagar ?

Sämst på att uppdatera, jag vet . Men jag har inte orkat/haft tid . Kan ju berätta lite om vad jag gjort i helgen iaf.
I fredags så va jag i skolan , så jävla skön dag. Behövde inte jobba på någon lektion typ (y)
Efter skolan så gick jag med hem till nermina, & va där i någon timme sen gick jag till semir .
Vi kollade på film o så , sen typ halv nio gick vi till högbergs för massa skulle spela fotboll . Jag skulle ta niobussen hem , men när vi kom till högbergs så fick jag syn på Sandra, Stef och Mel så jag va med dom & tog 11bussen hem istället :) hade jätteroligt !

Och igår så kom Nermin , Nermina och tirvan hit hade roligt :) Tirvan och Nermin åkte hem typ 7  , & då vare jag o Nermina kvar.. helt ensamma:D Vi gjorde hamburgare och kollade på film. Vi kollade på P.S i love you , Nermina somnade xd Jag låg o smsade och kollade på filmen , helt plötsligt så började Nermina prata ..

Nermina; Vems hus sökte du?
Jag; haha, vaa?
Nermina; ja, vems säng smsaru ?;o
Jag; asså va?
Nermina; åååh du fattar ju ingenting!!
Jag ; öh, okej ?
Nermina; mm , vem smsaru med?
Jag; hahaha! semir

Störda unge !:)

Idag har jag däremot inte gjort så mycket , bakade nyss pepparkakor . Det va kul ! :)


Kommentarer
Postat av: nermina

hahaha, så bäääst! ;d <3

2010-12-19 @ 19:03:57
URL: http://nneermiina.blogg.se/
Postat av: hannah

snygggg

2010-12-19 @ 22:15:47
URL: http://hannahelise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0